Monday, November 17, 2008

UKT Mengabang Telipot :)

Ni masa nak hantar aku balik KL. Datang melawat mase hari terbuke tu. Ita baru lepas mandi. Korang dah pindah rumah blakang kan.

Wan missing in action ni. Nor bukan main putih lagi. Gonde, mu ingat dok Nor slalu pakai krim fair n lovely pg2 sebelum g kelas, bapok la tebalnye.
Gambar atas skali tu Ijan ambik kan, lepas habih kelas, kt duduk lepak kat kerusi simen tu...

Gonde2 sekalian...puas dah belek2 gambar..banyak lagi yang kt ambik kan, tp dok jumpe dah. Still photos ni kelabu la pulak, dok brape jelas. Sella pulok xde. Igat lagi dok kt duduk F2. Pokok mangga keliling rumah, pah tu nak mangga lempar ngan batang penyapu.

Ade satu gambar atas jambatan nak ke laut tu yg behnye....hak gambo tudung mcm jadi tu, tp ntah kemane dah. Sape2 ade nt kabo
yek. Kesimpulannye duduk sane memang one of the BEST moment in my life laaa...mmg xleh lupe

1 comment:

gondsella said...

memang best sunnguh zaman tu.. koi ni kononya pindah ke rumah sebelah sbb nak blajor...ye lah itulah mak koi duk pesan..blajor sella.. blajor... tapi setiap kali trdgr sore dan gelok ketawa korang rasa terhiris jantung kalbu koi..rasa nak join skali tu membuak2..yang pastinya memang payah dah nak jumpa makhluk sebest korang semua.. ingat sampai matilah senang cerita